September 2, 2011

Cukuplah setakat ni

Assalamualaikum,

Tajuk entry ni mungkin ada yang akan kata aku berjauh hati...
errr,tapi memang pun..

Banyak hari dah aku pikir..
mungkin ni je penyelesaian yang mampu aku pikir..

insyaAllah,blog ni aku akan tutup..
Jangan tanye kenapa,sebab aku memang takkan bagitau..
mungkin akan kembali dalam dunia blog..cuma taktau bila..
kalau ada jodoh,jumpalah lagi kita dalam blog aku yang lain..
tapi buat masa sekarang aku akan delete blog ni dalam masa terdekat..

beribu terima kasih aku ucapkan kepada semua yang membantu aku dalam dunia blog ni..
terima kasih sangat-sangat..
ilmu yang korang bagi takkan aku lupa sampai bila-bila..

Untuk itu,bermula hari ni,

blog ni takkan beroperasi lagi...
kalau beroperasi pun mungkin akan ke blog lain,tapi bukan buat masa sekarang..
aku minta maaf kepada kaum kerabat aku,
minta maaf sangat..mungkin aku takkan ada dalam dunia blog buat sementara waktu..
terima kasih buat yang sudi follow,
entah inti pati ape yang ade dalam blog ni,sampai ade yang sanggup singgah,baca dan follow..

buat silent readers,kalau ade..
terima kasih sebab selalu jadi visitor blog ni..

FB a.k.a facebook aku,akan de-active buat masa sekarang..
kalau aku tak de-active pun,mungkin aku takkan online buat jangka masa yang lama..
aku minta maaf kalau ade buat salah dekat sape-sape..

This is Heziqa talking,
Terima kasih pada yang sudi ingat aku,dan pada yang sudi wish birthday aku..terima kasih sangat..Sape yang baca update entry before ni,akan tahu,kenapa birthday aku tahun ni,yang paling sedih..Tapi memang sedih pun..bukan setakat sedih,terkilan pun ade..punye ramai yang kawan dengan aku,rupanya hanya kawan..bukan teman mahupun sahabat..by the way,terima kasih sebab sudi ceriakan hidup aku..

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...