May 26, 2011

Abang kah ??? =)) [Part 3]

Assalamualaikum,

Lame rupenye entry yang nii aku peram dalam draft..HAHA
Lame jugakk tak tulis pasal abang aku nii kan..
hehe

SapeSAPE ygang tak bace lagi meh sini PART 1 dan yang ni PART 2..
aku tak kire,kena bace jugakk 3-3 part,
kalaw tak aku smackdown masingMASING(apehal aku kejam sangat ni?=.=")

okeOKE,
macam aku cakap dekat PART 1,
aku kenal abang aku yang sulung tuu(eceh)
lepas kenal abang aku no.3(HAHA)

kire sekarang ni,nak bukak cite pasal abang aku yang no.3 ni laa

pelik takk,asal aku leh ade ramai abang?

"Tak!"

tuu ayat dengki tuu..HAHA
aku anggap diaorang abang pasai aku memang jenis yang kalaw aku respect sumone tuu,
kire kaw tak suke pun,aku respect gakk..
tapi sekali kaw buat aku benci,memang takkan aku respect sampai bileBILE laa..
(ape aku merepek nii?)<---abaikan

masuk entry balek,
abang aku yang memang paling banyak aku backlink..(seingat aku)
hehe

dia ialah
 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
IIIIIIIII
IIIII
II


hensem kan?
hehe
(Perasan lagi le abang aku sorang tuu)haha

Serius,aku jeles kot..
dah le hensem(eceh)
pastu ade hosting sendirik(grrrrr)
tambah lak dah transformers dekat wordpress(lagi aku rase grrrrrrrrrr)

huk huk..jeles tapi at the same time bangge kut..
sorangSORANG abang aku dah jadi Artis Blogger(opss)Haha

oke,dah panjang beno aku merepek..

Jap..Jap..Jap

'ape lagi?'


'TAKNAKK!'

tembak dengan meriam buluh nak?ke nak smackdown?*double jerk*

'Yela..Yela..Maen kejam!'

aku memang kejam..haha!INGAT,pegi mengundi..



story line for my life

3 comments:

KyêrulL said...

terima kasih :D

darxniq said...

sape artis blogger tuh?

HeziqaMushadadLee said...

@kyerull : hehe..most welcome abang ^_^

@darxniq : haish..err nanti adek buat entry baru..HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...