June 26, 2011

Teringin

Assalamualaikum,


Apa yang aku teringin?
Teringin nak sepak orang?
Boleh jugak tu,hehe
tak lah!
teringin nak review pasal novel yang aku dah baca

Aku rasa buku yang aku dah baca boleh tahan banyak gak lah..
so,dari aku takda idea nak buat entry,
baik up pasal benda yang dah tentu ada idea.

Sape dah baca  Entry Ni ?
Sebenarnya aku bukan nak marah sape-sape atau lepaskan kemarahan aku,
Cuma nak tanya pasal persoalan yang dah lama dalam otak aku tak berjawab..

Mintak maaf lah kalau ada pihak yang tak suka..
aku tulis apa yang aku rasa nak tau..
takda niat nak aib or jatuhkan sape-sape..
cuma itu realiti dan hakikat yang aku nampak..

kalau rasa apa yang aku cakap tak betul,aku mintak maaf sekali lagi :)

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...