June 29, 2011

Tahniah Malaysia

Assalamualaikum,

Baru lepas habis tengok bola dekat TV1,
live dari Stadium Bukit Jalil..
jadi lah kan,
dari langsung tak tengokkan..

Nak join MEREKA dekat stadium
Memang taklah..
Sebab ape?
Sebab abang aku tuh tak mau pegi..

Tapi lupakan pasal tu,
Nak cite pasal goal Malaysia ni
Tahniah lah dekat Malaysia sebab dapat 2 goal..
dan tahniah jugak dekat Taiwan sebab dapat 1 goal..

Terkilan jugak lah pasal 1 goal taiwan tu..
tapi aku harap lepas ni Malaysia main betul-betul..
jangan kecewakan harapan semua rakyat Malaysia..

P/s : aku ada terperasan sorang pemain Malaysia muka macam sorang blogger...
Jeng..Jeng..Jeng
tunggu next entry ^^

story line for my life

2 comments:

Anif Abdullah said...

Malaysia voleh!! :)

tyka said...

ko tabole jadi juru acara lah.. ahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...