May 3, 2011

Lagu yang paling diGILAI ^^

Assalamualaikum,


Sambil online,sambil update blog,sambil tengok fuhhh!

"Gilerr!"

Eleh,kaw jeles cakap..orang berwibawa macam aku je mampu..(PERASAN)

Haha..

masuk entry balek..
aku tengah dengar si awal tuu duk membebel dekat Tv3,
tup tup terdengarlah band faveret aku,"Spider"
menyanyi..lagu yang memang menusuk kalbu terus babe!

Seriusly,aku salute dengan karya arwah Loloq..
lagu dia memang meninggalkan kesan kowt..
sayu je..

antara lagu yang aku suke sangat
"Bila Nak Saksi"
lagu yang pernah aku bagi dekat sumone with the letter 'R'
tuu,memang mampu buat aku tangkap leleh laa..

so,thats all
(idea kurang pasai mood down)

P/s: Boy,kaw bace ke tak aku tak taw,
but then,sory kalaw kaw terase..aku takde niat..
and yah!tolong le respond mesej tuu bro,

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...