May 7, 2011

Haiyaa --"

Assalamualaikum,



ape yang haiyaa????
hmmm,
Haiyaa sebab FB bengong!Jenuh aku tunggu semalam..
Haiyaa sebab semalam takleh update blog!Macam haremm!
Haiyaa sebab



sebab



sebab

hmmm,rase macam taknak cite je..


Klik gambar untuk tambah kalsium


Hmm,baca dah???
Tak puas hati?
Bacalah sampai rase nak muntah ijau..
memang itu hakikatnye..

Seriusly,aku frust..Frust menonggeng!
Rasa macam harapan aku musnah berkecai!

Lagi bertambah bersepai bile tengok orang lain dapat je masuk..

seriusly..BERSEPAI..

aku ulang BERSEPAI!!!!!!

Mungkinkah upu semalam tu merangkumi interview UiTM aku????
melayanglah cita-cita arkitek aku tuu..
apa aku nak buat untuk pulihkan balik semangat aku??
keyakinan aku??

aku jeles,jeles sebab ramai yang dapat..jeles sebab mereka dapat ape yang aku tak dapat..
tengok keceriaan diaorang even dalam post FB
hati aku rasa macam kena siat-siat..
kena salai-salai..

And yet!What do you expect me to feel????

Entahlah..keyakinan aku,semangat aku,
dan makin menipis,
macam nipisnye kain buruk..
nilai putus asa dalam diri aku dah macam gunung everest!


story line for my life

8 comments:

www.fierapirot.bolgspot.com said...

lorhh ciannye..sabo eh..xpe mybe ade rezki kt tmpt len..=)(komen sebab takut kena tembak)hahaha

www.fierapirot.bolgspot.com said...

lorhh ciannye..sabo eh..xpe mybe ade rezki kt tmpt len..=)(komen sebab takut kena tembak)hahaha

Fatin Hairi said...

babe! jgn mcm ni.. sbr k.. ko xleh give up, kene berushe tok dpt yg len.. k. aku akn doakn tok ko.. jgn sedih2, nt aku lg sedih..

HeziqaMushadadLee said...

@fiera : haha..bagus2..laen kali aku buat lagi..

@fatin : hmmm...takde apelaa

aliarosli said...

oit, tue no ic kat belakang tue tutup

em, takpelah, ada lagi lepas nie

poli ngan maktab belum keluar lagikan?

mana2 pun boleh, asal nak belajar

HeziqaMushadadLee said...

@alia : err,dah tutup..thanks ingatkan..
hmm,dpt la kut

♥ ..cik jenab a.k.a fieza ..♥ said...

loh...lex lu yunk...try wat rayuan tuh..insyallah ader rezki ko sambung study laie..yang len xkua laie kan....chill jew okeiii...=)

HeziqaMushadadLee said...

@cik jenab : InsyaAllah..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...