May 7, 2011

HELIZA suke aku??

Assalamualaikum,

Hah?Terkejut??
aku lagi terkejut..
Pergh!direct gilerr Heliza cakap dia suke aku..
depan orang pulakk tuu..

Tahap tenuk aku blushing tadi..
adeh!
Suke taw buat org blushing,hehe

"Ni mesti menipu ni"

Takde keje aku nak tipu kaworang lah!
aku tak memain ni..
silapSILAP dengan Ujang pun,
Heliza tak cakap suke kat dia..

aku sorang je taw,

"tak Caye"

Ish,kaworang ni

"Takde bukti"

Fine!Nak bukti sangat,kejap!

=
=
=
=
=
=
=
=
=
Kejap laa
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
sabar buleh dak?
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
Nampak??
Dengar takk??
dia suke aku taw,


Haha!

P/s: aku dah nampak muke berasap masingMASING..hak hak
seronok aku..-,^

story line for my life

5 comments:

fierapirot said...

citt!!punyelah ku jeles dgn tajuk mu..tetibe ni je k..hehehe..agak berasap gak le..=) singgah and follow u..

HeziqaMushadadLee said...

@fiera : yes yes yes~!
berjaya!haha thanks2

Along Usop said...

dah agak... lalala... =p

aliarosli said...

dah agak dah kalau nak pekene mesti letak scrool bawah

hhahahhahha, bestkan lagu tue

HeziqaMushadadLee said...

@along usop : hhaa..eleh -.-"

@alia : syok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...