May 9, 2011

Sahabat =))

Assalamualaikum,

Kite layan lagu ni dulu,



Asal tetibe ehh???
Sebenar-benar nye..entry ni aku buat lepas DUDA aku nak stop blogging,
memule memang sedih lah kan..

tapi aku taw,dye wat demi masa depan dye..

untuk membe lain,
takkan ade "Kunci Locker" yang lain lagi..
sebab cume "Kunci Locker" ni yang kite nak,kan??

Untuk Kunci Locker a.k.a duda aku(nak sebut jugak tuu)haha

take a good care of yourself,
jangan nak pendam sorang-sorang,
belajar betulBETUL,
and,
makesure kaw datang balek,sebab kiteorang akan tunggu "Kunci Locker"yang senget tuu balek..


 
jum layan lagu nii pulakk..



P/s:kaw dah banyak bawak kegembiraan,so bagi kiteorang peluang untuk HAPPYkan kaw pulakk,
Jangan lupe kiteorang taw,and yah!kaw lupe aku a.k.a jande kaw nii..aku smackdown kaw!hehe

Airmata dah start feeling turun,=((

story line for my life

6 comments:

F A I Z said...

sudah la jgan sedih ok..dia pon xmao korang sedih2.ok..aku ada ni...haha

Farierahasanz said...

aiseyh . . aku pun akan tunggu duda senget kaw tue weyh . huhuu . .

aku tunggu sampai bile2 . . chewahh.!!

ko kim slm laa kt dea . .

weyh, bace sat entry aku nie. hahaa

http://farierahasanzstory.blogspot.com/2011/05/aku-bangge-aku-bangge.html

darxniq said...

ada duda tuh..ahhahhahah

HeziqaMushadadLee said...

@faiz : hehe..tak sedih daa..,kaw ade??err taknak..haha

HeziqaMushadadLee said...

@fariera amboi,sampai bile2..haha
insyaAllah..t aku kim salam

HeziqaMushadadLee said...

@darxniq:adeh,err...kantoi..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...