April 15, 2011

Ehem Ehem =))

Assalamualaikum,
Wah!nampak tak?
tak nampak?Dengki ahh tuu?
=))

Nampak???
tadi aku badmood kan..Sekarang dah okay dah!
yey!

Meh nak cite siket,
pukul 828PM tadi,phone aku berbunyi..
teett teett..(gitu le bunyi nye)

aku bukak je,

Hah!TERsentap kejap..hak hak
Aku balas,

Dia pulakk

Boleh dia tnye?Perghh!berapi aku..
Tengok ayat berapi aku,


Aku ingat dia nak pujuk sekali,

Perghh!BerapiRAPI cheq nokk oii!
kaw tunggu!


Ayat dah start panas nii,boleh pulakk dia mencurahkan minyak pada api..haish


Sekali aku terpikir,pakcek ni memang saje nak bang aku,


Dia pulakk balas,

Baru reti nak kool down..,sekeh kang

Amek kaw aku balas,giler berapi

Sekali dia balas,

Haha!terus tergelak aku,teringat dekat abang-hensem


Sekali lagi cuba menbakar..tapi aku yang terbakar pasal dia tak rep,
sekali aku sent

Dia bernyawa lagi,sambil balas,

Aku dah geram dah

dia pun jawab bukan maen panjang,

Aku yang bace dah tak terkata dah..Speechless you know..

Gile kejam kan..muahahaha!


story line for my life

1 comment:

fyna said...

hehehe...ptotla die wisao..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...