March 2, 2011

=(

Asslamualaikum,
Tak yah tnye asal tetiba entry sedih,pasai aku nak bukak cite ni..=(

Aku adalah seorang peminat komik yang sangat tegar..
ape-ape yang aku buat or pegi..tempat pertama yang akan dituju ialah BOOKSHOP..
pasai pa?
pasai aku nak beli komik..
antara komik yang aku suke dah terang lagi benderang komik dari gempak..

Masalah bermula bile,semalam aku dok buat siasatan selokar dekat rak buku aku,
and guess what!
ade lebih kurang 5 ke 6 komik aku HILANG..
HILANG weyh..
HILANGGGGG!!!!!!!!

kau pikir ape aku rase bile benda paling aku sayang..PALING tau tak..takde depan mata?
gile sedih ++ frust ++ nak menanges je..
penat aku kumpul since form4..
penat aku ayat mak aku suruh beli..
penat aku membidas kata-kata dari batu api a.k.a abang aku..
penat menghurai hobi ni dekat YDP aku..
penat BERPUASA time SPM arituu
penat berlapar gara-gara nak simpan duwet..

PENAT TU SEMUA tak HILANGGG
lagi tau tak!!!!!!!!!!!!!!!!!


dah takde bende aku nak cakap..
aku rase DOWN gile..
hmmmmm

Sorry sebab kaworang terpakse bace entry sedih ni..




story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...