February 3, 2011

..........................................................(sorry! its unexplainable)


Assalamualaikum,

I'm pretty sure you had read the entry up there..
hurmm,truthly can't explain by word..

This entry is for my dearest BFF,
Afiah Fadhilah binti Zahari
(di-bold-kan warna merah kerana itu favorite colournye)

Sayang!if u are reading this,I'm sorry if I made a mistake that you can't accept it.

Afiah Fadhilah,

Hadirnya kamu bermakna dirimu cukup berharga,
Mungkin kesibukkan menjadikan kami lupa memahami dan mengerti hatimu,
Seribu keampunan aku pohon atas kesalahan dan keterlanjuran sikap terhadap kau..
Maafkan kami,


(lagu ni khas buat kamu)..

Dari saya ,
Mas Izean Heziqa 
dan 
Nurul Fatin Nabilah
(walaupun dia tak cakap)


u guys are the great among the great..

Saya sayang kalian bertiga sangat-sangat-sangat ,,

Ridlwan bin Yayan Ahyarudin ,(pakwe hati,)hehe 
Gurauan Semata-mata .

Afiah Fadhilah binti Zahari ,(awek tersayang)

dan

Nurul Fatin Nabilah binti Ahmad Buhairi .(madu tercinta,hehe)

okayokay,kaworang tak kenal diaorang takpe..aku taknak pun kaworang kenal..
cuma,aku nak diaorang tahu yang aku sangat sayangkan diaorang...


RiFaBil < Cinta Hati aku..,no 2!!



story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...