February 5, 2011

Lepak-ing dengan familys :))


Assalamualaikum,

Yeah!hari ni BEST bangat...
akhirnya,setelah hampir berapa bulan tak lepak dengan family,
arini mood papa = YDP aku , TERbaik lah...
hehe

fyi,papa cek bukan jenis yang suke keluar jalanjalan ni..
katanya,"buang masa,buang duit,buang tenaga."
huhu

Actually,tak jauh mane pun kiteorang pegi,
setakat The Mall tuu,naik kereta tak sampai sejam (naik kereta ye,)
hurmm,aku pulak , yang bagusnya,tak tau langsung kitaorang nak keluar..
selambe badak je,aku pakai tshirt dengan track-suit haha...

Then,sampaisampai ternampaklah booth pet shop kat situ,
yang memang jual haiwan eksotik ni..yang BESTnya kedai tuu ada jual Ferret lah!
tengahtengah usha pets tuu,ternampaklah seorang jejaka ni(cewah!)
sekali aku kenal da,ruparupanya Adam Muhammad = hot guy,hehe
tapitapi,disebabkan YDP ade,maka tak jadilah aku nak menegur si hot guy ni..hehe(segan sebenarnya)

YDP dengan baik hati telah membawa kami makan dekat Pizza Hut,
yeah!seronak me-nge-paw YDP aku nii..(rosak bahasa)
banyak jugak le,kami order..(abang aku yang makan,hehe)

habis je makan,jalanjalan time..
aku yang sememangnya teringin nak jadi tinggi tanpa makan kalsium,
terus cuba bungabunga ayat untuk me-nge-paw lagi YDP aku nii,( makin rosak bahasa)

Dan hasilnya,BERJAYA!
hooray,hehe
tapitapi tak boleh upload pulak,pasal usb phone aku tak tau dimana letaknya,
tapitapi aku janji akan upload bila dah jumpa..

YDP aku memang yang TERbaik lah...
aku ayat tak sampai sejam terus jadi,huish,syok!
senyum tak terkata dowh!(sebab before this tak pernah dapat,hehe)


p/s:agakagak berjaya lagi takk if aku pujuk YDP untuk beli Ferret for my upcoming birthday?
doa-doakan tau,=))

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...