January 26, 2011

bagaikan bidaddari =)

Assamualaikum,

sure kaworang pelik dengan entry aku nii..
mesti kaworang rasa macam pernah dengar je nama ni,
mesti kaworang agak ni lagu kan?kan?
okayokay..
sape-sape yang predict ini ialah tajuk lagu..
anda (bayangkan bunyi drum sebelah kaworang  buat bunyi suspen) hehe
MEMANG tepat tersangat-sangat..

agaknya mesti kaworang ingat aku tak betulkan tetiba buat entry pasal lagu..
(maybe sebab tak betul tuu pasal aku fail test undang-undang arini..)ALAMAK!kantoi,heh
dah dah jangan nak merepek..

sebab utamanya aku post entry ni ialah ke-BOSAN-an
hehe

tapi kan..
aku harap sangat ada seorang LELAKI..
nyanyikan lagu ni dekat aku,(heh!)
gara-gara kemaruk dengan lagu ni,
aku siap boleh bayang tomok nyanyi kat aku tuu,(huish!perasan giler.'jangan awek dia datang serang aku sudah')kihkihkih

jum enjoy lirik lagu nii..
kalau nak berangan tomok nyanyi untuk kaworang bukak lah youtube,
Enjoy,<3

Bagai sebuah cerita aku dan dia
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dia membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku tertanya
Jika kau tak bersama


Hadirmu bagaikan bidadari

Melengkapkan langkahku yang terhenti

Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu
Umpama nafasku tak berhenti
Jika kau hilang dalam hidup ini
Percayalah kasih cintaku padamu



Tak pernah hilang

Tak akan pergi



Kitakan terus bersama

Bukan untuk seketika tapi untuk selama-lama

Jangkau kasih kita hingga ke akhirnya
Kita bagai di syurga



Tak pernah hilang

Tak akan pergi

Tetap di hatiku
Kekal di hatiku
Hanya kamu
Tetap di hatiku
Tetap di hatiku<3



*yang aku bold tuu favourite part/s aku

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...