July 16, 2011

Sorry Sorry Sorry

Assalamualaikum

First sekali aku nak ucapkan Sorry Sorry Sorry 
dekat pembaca setia dan pembaca tak setia blog aku,HEHE
Sorry Sorry Sorry,sebab dah berkurun rupanya aku tak update blog,
rase bersalah tu memang ada,tapi mood aku dah lari terbang ke Korea!

HAHA...
Tak payah nak angkat kening sangat..maksud dah terbang tu,dah takde mood lah..
Dan kebetulan kesibukan makin menjadi-jadi sejak akhir-akhir ni..
Tapi aku sendiri tak pasti samada kesibukkan tu memang betul-betul sibuk atau buat-buat sibuk...=.=

Idea mencurah-curah nak kongsi dekat korang,tapi aku kena hold dulu sebab banyak benda aku kena buat untuk kasi mood aku terbang balik Malaysia balik..
Sorry Sorry Sorry !
Aku akan berusaha kembali seperti sedia kala dalam minggu depan..
Ye,lagi sehari je pun..

Aku taknak sia-sia kan kelas yang aku dah pegi untuk memantapkan karier berblogging aku,
Cewah!karier tu...HAHA
Kelas?
Yelah,ingat kau belajar dekat kolej je ade kelas..
Blogging pun ade kelas tau..
tapi sifu aku tu mengajar untuk 2 orang je..
yelah!kami kan ciri-ciri pelajar cemerlang,kan Sifu 1 dan Sifu 2

Err,sebenarnya nak cakap sorry sorry sorry sebab tak update je,terpanjang lak entry aku ni..=.="

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...