July 2, 2011

Biodata Johan Ariff

Assalamualaikum,

di ciplak dengan jaya oleh aku dekat google

Sape yang tak kenal botak ni?
Budak paling giler dekat Sekolah Bakti.
Tu lah Botak.Tapi apa character Botak ni sebagai Johan Ariff?
Jom!Usha biodata dia.


Nama Penuh : Johan Ariff Asari
Umur : 25 Tahun
Asal : Pulau Pinang
Ex.Girlfriend : Heziqa Yoo(okay!memain!Mati aku kalau Botak tau)Hehe
Botak adalah pelajar jurusan kaunseling dekat Kolej Universiti Islam Melaka,pernah belajar tahfiz dekat Indonesia(Fuyooo!)
Character dalam Juvana : Botak sering di dera oleh ayahnya menjadikan dia seorang yang suka membuli.

p/s:Muka penjenayah oh!HAHA

Semua maklumat kredit to,kataartis.com

story line for my life

6 comments:

Akulah Pak Lan said...

gila suka lelaki botak erk?

vampire's lovex said...

pehhh botak licennnnnnnn....boleh buat cermin hahaha....

HeziqaMushadadLee said...

Pak Lan : tu memaen je lah..HAHA

VL : boleh je..HAHA

rabiatulpaid said...

Fuhyooo jugak boleh
'belajar tahfiz dekat indo'
Fuhyoooo!
XD

nabilfahmi said...

saya peminat cite juvana..lakonan dia mantap smpai saya benci dengan karakter dia...huhu

HeziqaMushadadLee said...

rabiatul : sama2 fuyooo lah..HAHA


nabilfahmi : haha..tau takpe..nyampah je tgk dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...