June 17, 2011

Surat untuk Amal The Garang!

Heziqa Yoo,
318,Jalan Sahabat Blogger 3,
Sahabat Blogger,Facebook,
Malaysia.

Amal Espraza,
1912,Jalan Sahabat Blogger 1,
Sahabat Blogger,Facebook,
Malaysia

Per : Permohonan untuk menjadikan Hari Jumaat sebagai Hari baju Tradisional di Sahabat Blogger.

Dengan ini,saya mewakili Group Sahabat Blogger berharap agar permohonan saya ini diluluskan pihak tuan dan admin yang lain.

2.Tujuan tema ini diadakan adalah kerana menyahut seruan dari Blogger INI.

3.Kebaikan dari permohonan ini boleh lah pihak tuan dan admin baca dekat sini Entry Ini..

Saya amat berharap permohonan ini akan diluluskan oleh pihak admin Sahabat Blogger

Sekian,terima kasih.

Yang Menjalankan Tugas,
Heziqa Yoo

-------------------------------
Pergh!penat aku karang surat yang tak rupa surat nih!adeh,senang cite amal,kaw setuju ke takk??

P/s:naseb aku tak buat keje giler nih time jawab karangan SPM

story line for my life

5 comments:

tieka said...

sokong2....setuju sgt2 laa cdngan heziqa yoo nie..

Datin Tyka said...

terbaik

~Kirin Selama Perak~ said...

surat menyurat tidak dilayan.
muahahaha

Heziqa Yoo said...

KSP : haha!ah kaw!takde nye amal tak layan,aku smackdown dye

Jemari MonteL said...

woootttt woootttt...... Amal x layan sbb die kate die tak suke baju melayu.... *larikkk*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...