June 9, 2011

Kite gune Kuasa Blogger!

Assalamualaikum,


tamat sudah kut(bagi aku)isu si Gambit tuh..
maleh laa aku nak ckp lelebih sal bende nih..
nih aku terbaca dekat entry abang ady aku,Entry yang ni and Entry yang nih..

Sudah baca?
ape bende?
tak jelas?

Cer tengok Entry Ni..

Nampak tak pukul brape start??
ye!ye!aku taw,jauh laa konon dataran tuh dari Masjid Besi
tapi kan,
Speaker depa tuh tak sampai dekat masjid tuh?
suara peminat nanti tak terjah sampai kawasan tuh?

aku taw,aku tak betul mane nak up isu agama bagai,
aku harap sangat KERAJAAN dapat tolak permohonan nih,
even dah lambat..

Malu weyh,kalaw orang luar datang masjid tuh,tapi buleh dengar riuh rendah pasal AF nih..
pihak Astro yang terbabit,
cube laa buat dekat tempat yang lebih indah dari tempat tuh,
sebab telinga orang yang dekat masjid tuh akan rase tak indah kalaw dengar orang melalakLALAK..

TOLONGLAH..jangan nak moden sangat!

story line for my life

3 comments:

Ashraf Jalil said...

japgi imam datang suruh peserta sembahyang jap.. kasi terasa sket..heheh

HeziqaMushadadLee said...

Ashraf : kaw rase depa pegi dak?

kim heeruul said...

knp la depa tak buat dekat padang sekolah aku je,,,hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...