June 25, 2011

Changes

Assalamualaikum,

Bermula hari ni,aku akan try buat perubahan pada penulisan aku,
kalau dulu,aku tulis ade "w" kat belakang,sekarang aku nak tukar jadi formal sikit..
tapi takde la tahap skema sangat..

karang muntah korang baca..
okay!okay!
mesti ada yang tanya kenapa tetiba aku nak ubah cara writing aku,

Sebab nya,blog aku dah boleh dikatakan 90% berubah,tinggal header je takde.
so,bile blog berubah,sure aku nak naik setapak lagi untuk ubah gaya penulisan aku ni,
dulu nampak more to childish sikit..

blog dah matang,writing pun kena lah matang,baru seimbang,kan?

sebab lagi satu,KSP suruh aku tukar,kata cam tak matang je..kahkahkah

kite ikutlah cakap abang ye..hehe

p/s:harap perubahan ni buat orang lagi suka baca blog aku ^^
story line for my life

2 comments:

SITI ARFAH said...

(^___^)

SheyPull said...

wow...kire dah comel lah neiw...:)
bgus2...

hidup kite mst berubah..:)



JOM singgah blog saya nak...eh boleh ke nak LIKE..LIKE..LIKE?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...