June 24, 2011

Biodata Beto Kusyairy

Assalamualaikum,

Sape tak kenal Beto Kusyairy??
Ala,cikgu yang paling poyo dekat sekolah bakti...HEHE
"Cikgu Arifin?"
Hah!mamat tu le,mantapkan lakonan dia?
Aku adore mata dia,haish!kalaw ade depan aku nih mesti aku tenung dia lama-lama.
Yela,dari mata turun ke hati..
Haip..Haip..He's Married okay!
Tak caye,haish!
aku manusia paling jujur pun kaw tak caye?#oke!aku menipu

Nama : Nurkusyairy Zakuan Bin Osman
Known As : Beto Kusyairy
Tarikh Lahir : 19 Februari 1980
Status : Married
Ex Girlfren : Heziqa Yoo(mati aku kalaw bini dia taw..HAHA)
Warna Kegemaran : Hitam & Merah
Antara Drama : Cita & Cinta(TV9),Juvana(TV3)
Blog Wife :Wifey

Semua maklumat kredit tu blog wife Beto Kusyairy ye :)

P/s:aku suke tengok mata dia!Haish naseb dah kawen kalaw tak dah lama aku chop ...HEHE


story line for my life

2 comments:

[sutera kasih] said...

laaa dh kawen ke?melepasss hehe

btw, suka tgk lakonan dia..dia dlm Juvana, garang giler kan hehe

HeziqaMushadadLee said...

Sutera kasih : haha taw takpe..tapi garang2 tu lagi adoreable

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...