June 24, 2011

Bertukar!

Assalamualaikum,

Ape yang bertukar???
nampak blog aku dah berwajah baru??

nak taw asal?
meh nak cite

semalam,teruk aku kena dengan DIA  dan Tieka
nak taw ape yang teruk??
teruk aku kena basuh sampai laa blog aku bertukar macam transformer

yang tak tahannye,dekat 10kali DIA 
suruh aku tukar header..pasai tu laa header aku dah aku buang..
aku bukanlah obses sangat dengan mamat korea tu,cume aku suke tengok muke dia,

So,bia jeh laa dia duk diamDIAM dekat folder aku dalam document nih

So,pendapat kaworang tentang New look blog aku?kalaw rase nak tambah ape yang kurang bagitau la,insyaAllah aku try tukar =))

Nak hentam pun aku ready,pasal hati aku hati konkrik,so kebal jeh nak time hentaman kaworang

story line for my life

1 comment:

[sutera kasih] said...

first time singgah sini :)

btw, tukarlah background utk lebih menarik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...