May 16, 2011

berDATING dengan Kasanova???

Assalamualaikum,

Ehem ehem!(dah jadi trademark aku pulakk)haha
okeOke
aku rase dua orang membe aku dah lame update cite nii..
walaupun aku ketinggalan,
tapi tak kire,nak update gak!haha

err,sape kasanova??
asal aku gatal sangat nak dating ngan dia?
sedangkan aku taw dah,dia memang kasanova???
pergh!pergh!pergh!

aku memang dah buang tebiat..

kaw tak caye?
serius,dia raja segala kasanova..
haha

meh tengok ni
Klik gambar untuk tambah kalsium

Hah!tengok,
kasanova kan...
sume si Mas Ahmad Safwan ni nak kongker..wahaha

jum layan gambar..
malas nak membebel


Location : Times Square
Date : 14th May 2011
Location : Jelatek LRT
Starring : Mr.Mas dan Ms.Mas
wahaha!(Aina,sedap takk?)



Pastu kan..Pastu kan

 
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
IIIIIIII
IIIII
II


*blogger femes tuu*

*serius CIK EPAL tak sombong*
Hah!
jeles tak kaworang..

"LANGSUNG tak"

haha!Menipu laa tuu,aku tengok muke dah berasap je..
wahaha
kejam kan aku..

Memang!
kalaw tak,takde laa pulakk aku nak gosip kan orang kan,haha

Fiera Pilot = Ms.Mas
Mas Ahmad Safwan = Mr.Mas
Fariera Hasanz = Ms.Efron
Myung Dae = Mr.Efron

P/s: Fariera,aku dah bagi dah "Zac Efron" kaw,haha


story line for my life

8 comments:

fierapirot said...

fariera!!jom pi lempang heziqa!!...berasap telinge aku bace...haha

kim heeruul said...

gua tak join..sadis...keje time tu

HeziqaMushadadLee said...

@fiera : haha!kaw pulakk yg berasap..haha

HeziqaMushadadLee said...

@kim : err,laen kali ehh ^^

.miSz bubbLe. said...

hahaha .. gempak doe !! ms mas ... shukee aQu dego .. tahniah .. hahahahaha ..:p

HeziqaMushadadLee said...

@aina : lepas nii ramai panggil ehh..haha

Farierahasanz said...

fiera . . aku naa simbah asid jea rase nye neyh . .
hahaaa . .

jhum laa . hak3 . . *kejam ajk ko masuk penjara . . wakakaa

HeziqaMushadadLee said...

@fariera : haha..hye ms.efron..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...