May 1, 2011

Aku cuma SOKONG K-POP yang ORI =))

Assalamualaikum,

Haha!(gelak gulingGULING)
tu la perasaan aku bile aku tulis tajuk entry aku kali ni..

Sebab ape?
Sebab sanggup ke tengok group yang bukan KPOP menjadi sebahagian dari KPOP??

Kalaw aku?
Seriusly TAK SANGGUP,
giler ke hape mamat HENSEM campur CUTE darab ADOREABLE macam SUJU,
tuu nak ditukar ke orang MELAYU yang berwajah JAWA?

Aku tak hina orang melayu sekalipun keturunan JAWA,
pasai pa?
pasai aku orang Melayu dan sudah semestinya asal dari JAWA,
cuma,STOP being OTHERS!
perlu ke nak meraih populariti dengan jadi diri korang tuu warga KOREA?
haduh!peningPENINGpening!

Meh nak bagitaw sikit asal KPOP tuu faymes dan KPOP tuu gilai..

  1. sebab mereka KOREAN!(hah!so,yang MALAYSIAN tuu buat cara MALAYSIAN please)
  2. sebab mereka PUTIH MELEPAK(cuba tengok ade ke tidak MPOP tuu ciriCIRI nii?)
  3. sebab lagu mereka berlainan BAHASA(why?)sebab manusia akan rasa TERUJA bila kita start belajar atau menyanyi lagu yang berlainan bahasa dari yang selalu kite nyanyi..
  4. sebab mereka BUKAN beragama ISLAM(fine!kalaw nak cakap ade antara MPOP ni kristian,but STILL its annoying -,-")
  5. sebab mereka SANGGUP dan PERLU buat plastic surgery(kenapa MPOP tak boleh?Nak tanye kaworang,agakAGAK management MPOP ni,sanggup ke nak operate muke sorangSORANG?)
  6. sebab mereka KURUS dan CANTIK (cube tengok MPOP?ade tak SE'slim'wonder girls?)
  7. sebab suara mereka MASYUK(yes!setuju,terutamanya CHOI SIWON(SUJU)
  8. sebab itu IDENTITI diaorang(MPOP?)
  9. sebab mereka menjadi DIRI SENDIRI
untuk artisARTIS malaysia yang berJIWA KPOP sangat tuu,kalaw suara sedap,kalaw kaworang buleh pegi jauh sama macam artis MALAYSIA yang lain,
tak perlu jadi orang lain,JUST BE YOURSELF!

jum layan gambar hensem PAKWE aku dan cun KAKAK aku,
kaworang perasan sumthing takk?
Tak?okay,jum usha next picture


 tak nampak jugak?
KEJAP


maaf,yang ni bukan pakwe hensem aku ehh -,-"
PERASAN takk?
YE,group SUJU tuu pun pandai bile photoshoot pakai kemeja,coat+slack,
yang gambar atas ni?hmmm


wonder girls


dan harap maklum,ni bukan kakak aku yang cun,(--,--")
lebih kurangkan?

kalaw yang ni?

nape tak pulekk nak bergambo dengan anjeng bagai?kata KPOP,kan?







p/s:Sebelum terlupa,jum undii abang aku kat SINI dan SINI
UNDII ehh,karang aku TEMBAK kang..=))

story line for my life

2 comments:

NADIA RAJAMI said...

nk donghae jugakkk!!..:P

Heziqa Yoo said...

@dea : aduh!fan suju nii..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...