April 14, 2011

Perubahan =))

Assalamualaikum,

EhemEhem! nampak tak ade benda baru dekat blog aku?
Jangan cakap tak nampak..sodok dengan penyodok nanti..

Ye!Blog aku da berubah page..Header pun makin comey..Wah!Siwon-aku-maseh-hensem-bergaya,haha!
oke oke..mesti pelik enn,asal tetiba aku le jadi laju semacam je edit blog ni..padahal sebelum ni.."err"

SebenarBenarnya,ade sorang blogger ni tolong editkan..Almaklum le,aku memang bute IT kalaw babBAB edit-mengedit nii..terus FAIL waa cakap luu..

nak taw tak sape yang buatkan????

meh sini..
meh le sini..

click taw,hehe..pada aku yang memang bute IT meng-edit memang pueh ati le..
So,jum terbang gi sane..tapi nanti balek sini balek ye..=))

p/s:kalaw tak pueh ati,boleh le kutuk aku..sob..sob..

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...