April 15, 2011

MO NAK BAGI HADIAH. HANYA BUAT ENTRY "AKU INGIN BERUBAH"



ape yang aku nak berubah ye???
kejapKEJAPkejap,
nak refresh otak sat..oke dapat dah...

AKU NAK BERUBAH DARI
  • seorang yang suke bangun lambat TERUS suke bangun awal
  • seorang yang keras kepala NAK JADI lembut sikit(wahahaha!jatuh saham)
  • seorang yang selalu wat derk bile dinasihati NAK JADI seorang yang amek positif bile dinasihati
  • seorang yang malas belajo NAK JADI rajen(dah beso kan..)
  • seorang yang panas baran KEPADA kureng sikit laa baran tuu
oke,MO!agakAGAK cukup kouta tak nak menang?hikhikhik...

insyaALLAH akan aku berubah dari masa ke semasa,,<---- janji dgn diri sendiri!

harapHARAP kaworang doakan aku ye,=))

nak tag pakcek-gad-UBM dan abang-niq-comey dan abang-hensem dan BFF<33 dan
berape banyak DAN laa...

okeyOKAYsampai situ je..=))

story line for my life

7 comments:

Muslimah Optimis said...

salam ziarah dari Laman MO..
hehehe.. bagus2.. ada niat tu nak berubah.. jom sama2 kita berubah..
hihihi..
al da best ya

fRaMe+LenSeS said...

alhamdulillah. jadikan perubahan kerana diri sendiri, jangan buat perubahan kerana orang, sebab berubah kerana orang mungkin akan wat kita jadi diri kita yang lama balik setelah kehilangan dia.. all the besh. nadh mendoakan kejayaan perubahan kamu tu.. ;)

waN Mohd Salim said...

salam .. nice blog .. datang follow and mengajak awak join bloglist saye

http://www.penulissenja.com/2011/04/jom-join-bloglist-penulis-senja.html

✿ MIZZ NIA AYSRUQ™ ヅ ✿ said...

jom berubah ramai2 =)

sue perbs.. said...

singgah dri blog MO.. sje nk bace brkongsi cerita

shat said...

wah, gudluck ! kita pun nak join jugak lah :D

K.I.B. said...

seorang yang suke bangun lambat TERUS suke bangun awal--> saya pun nak ikot gak;)

Kawan-kawan, ingatlah tiada jalan pintas untuk berubah. Kata orang “semakin matang kita semakin besar cabarannya”. Kalau ingin belajarlah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...