April 6, 2011

Kena culik ?

Assalamualaikum,
Hah?sape yang kena culik??
ikut kisah ni...

Semalam aku pegi The Curve,
konon nak beli baju bagai pasal ade birthday party..
so,dengan ayatayat playboy yang sememangnya sweet talker(kaw cite macam kaw laki je,haish!)
aku mula lah mengayat dua bestfrens aku ni,iaitu AF dan Mimpi Puteri Manja =))
lepas sesi mengayat kami gerak ke The Curve dengan YDP aku..

Sampai Curve memang haramlah nak tengok orang ramai..kitaorang sampai pukul 11lebihlebih,kiteorang je yang ade..yang lain sume takde..
(oke!menipu..takkan takde orang,kan?)

Habis je shopping,makan,shopping,makan dan shopping lagi...
sampai time nak balek,YDP aku wat hal taknak amek aku balek..
Hah!sudah!mati aku..

dalam ke-ter-paksa-an aku dan BFF aku kena balek naek teksi,
time itu jangan cite laa aku cuak bukan maen,tapi saje buat cool,pasal  Mimpi Puteri Manja =)) dah kecot je..
kang kalaw sume kecot memang haram le nak balek..
berbekalkan semangat baju baru (cewah!gedik pulakk)
aku tahanlah 1 teksi tuu..

lepas tu ,

aku : pakcik!(ayat meng-cover) boleh hantar kiteorang dekat bandar tasik puteri,rawang?

drebar teksi : boleh

aku : pakcek ni confirm tak penah pegi rawang(dalam hati je)

dengan gentle-nye aku duduk dekat depan,lagi 2 orang AF dengan   Mimpi Puteri Manja =)) duk belakang.

gerak je kete,aku text YDP aku cakap aku dah naek teksi..

tetiba !

YDP : amek no.kete teksi tu!

aku yang bace dah tercarikcarik no.teksi tuu..carik punye carik,harem nak jumpe..geram jugaklah aku..sekali ntah cammane aku terpikir nak tanye drebar teksi tuu..

aku : no.kete brape pakcek?

(kaw tahu dia jawab ape?)

drebar teksi : kenapa?

aku : bapak saya mintak?

drebar teksi : bapak kaw sape? (aku dah blur dah!)

sekali dia jawab camni..

drebar teksi : kalaw bapak kaw tak percaye,pegilah amek teksi lain..

Perghh!!aku dah makin kecut perut..aduh!Sekali dia tanye,

drebar teksi : kenapa bapak kaw nak tahu?kaw penah kena kipnap ke?

tetiba otak geliga aku berfungsi,terus aku jawab

aku : Aah!Sebelum ni saya pernah kena culik dengan adek saya .

pakcek tuu boleh percaye weyh!gile potato betul!

mesti kaworang tak paham kan?

aku ulang,

Sebelum ni saya pernah kena culik dengan ADEK saya!!!

(takkan lah adek aku yang baru 6tahun nak culik aku,tak ke tak LOGIK tuuu!!!!)
memang aku gelak habis laa kan,



p/s:sory entry kali ni aku post lambat sangat dan terlalu panjang!Pengajarannya,jangan naek teksi kalaw tak berani..=))

story line for my life

1 comment:

Miss Risu said...

haha.. mmg rase geli hati gile ble ingat kt pakcik tu.. so, pas ni jgn hrp le aku nk naek teksi lg.. hehe. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...