February 6, 2011

New Boyfie =)


Assalamualaikum,


apa angkatangkat kening baca entry aku?
asal ingat aku takde sape nak ke?(err,ade ke?)
okayokay,fine!memang takde..

tapitapi
mamat ni boleh mencairkan hati aku sejak first time ushar dia dekat 1 tempat ni..
bagi aku mamat ni cukup pakej owh..
ada rupa(bagi aku dia cukup kacak)..
ada bakat..
ada duit(yang ni tak dapat dipastikan)

aku rasa kaworang sure tak sabar nak tahu sape lah mamat yang malang bila disukai aku nii...(huhu!jahat enn)
jeng jeng jeng
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

hah!nilah orang nye..
kacak kan?(sukesuke)
First time aku usha dia dekat 8TV,TERUS jatuh hati owh..hehe

yang mane tak puas tengok sekeping je gambar dia boleh usha dekat bawah ni,



Nama Penuh :Mohd Zahiril Adzim
Nama Komersial: Zahiril Adzim
Tarikh Lahir : 23 Januari 1984
Tempat Lahir : Taiping , Perak



Bergiat aktif dalam bidang perfileman , teater ,dan drama
(saya mintak izin lagi sekali ehh,nak guna gambar encik Zahiril Adzim)


dengar cerita Zahiril Adzim ni berkawan rapat dengan Shera Aiyob(Personaliti TV3)
maybe awek dia (yang ni kena tunggu statement dari Abang kita ni)
(melepas aku,hukhuk)hehe

If agak-agak nak usha facebook dia,search zahiril adzim
maka keluar lah gambar hensem dia nanti..
(aku amek gambar dia dah mintak izin tau..)

untuk blog dia pulakk di,http://zahiriladzim.blogspot.com(followfollow lah ye..)

okayokay..
aku nak bagitahu,
if aku de peluang jumpa dia depan mata,
tak dapat borak dapat bergambar pun jadi lah,
tak dapat jadi awek,jadi kawan pun boleh what..kan Abang Zahiril?

Happy Birthday untuk Encik Zahiril Adzim ni,
(sorry lambat wish ye)
Saya doakan Abang Always

1)sehatsehat saje..
2)rezeki berlipat kali ganda
3)sentiasa berbakti pada orang tua dan negara
4)menghasilkan karya yang gempakgempak
5)cepat dapat jodoh
6)sentiasa ushar blog saya,cewah(yang ni tak wajib pun takpe..)





story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...