February 6, 2011

Demam AnwarHadi ?


Assalamualaikum,


Hah!sape yang tak kenal dengan Anwar Hadi?
aku pun baru je dapat tahu pasal this guy(cewah speaking-tiru AnwarHadi la ni)
ye!baru je tahu,tak payah lah gelakkan aku,tahu le aku ni ketinggalan sebab baru kenal dia dari blog cik epal...cikepal06.blogspot.com
kalau kaworang still blur or tak kenal,maknanya kaworang tuuttt ......(paham-paham sendiri lah ye,)hehe

okayokay,asal aku tulis pasal demam Anwar Hadi ni?
sebab semua orang dok story pasal DIA!
takde ke orang nak story pasal aku?(jeles ni)huhu...MEREPEK!

first time,tengok video dia,
perghh!terus jatuh hati dowh..
haish,da le comey,kacak pulakk..cair den tengok..(mesti dia bangga,ngee)

seriously,apa yang dia post tuu memang kena dengan reality life community malaysia..
so,ada satu post yang buat aku terasa sikit,
nak tau?tengok bawah..

hah!dah tengok?
okayokay..
aku tak terasa pasal word ewww tuu?(sebab aku tak guna pun)
tapitapi..
yang word 'aq' tuu,hehe
sebabnya aku kalau taip mesej guna perkataan aq untuk singkatan aku..
(amek kaw!bahasa baku straight..)


Dandan..aku terasa bila dia cakap dekat keybord tak cukup huruf,haish..
dandan tuu aku usha keybord aku,mana tau tak cukup huruf pulakk..haha,
(TAK lawak mas,)

hurmm,dipendekkan cerita,
gara-gara demam ni,
hari ni dengan rasminya aku ada akaun youtube,(jangan gelak..tau aku ketinggalan)
tapitapi,
pasal Anwar Hadi le aku buat akaun tuu,(bangga tak Anwar Hadi?)

aku sememangnya tak suka banyak-banyak akaun,(sebab aku MALAS!)ye.tu sebab utama,
orang lain ada myspace,(aku ADA!)
orang lain ada facebook,(aku ADA!)
orang lain ada blog,(aku ADA weyh!)
orang lain sibuk tweet tweet..,(aku.....Tak ADA!)
orang lain sibuk subscribe video,(aku BARU ada!)

so,terima kasih ye Anwar Hadi..
sebab awak saya ada akaun youtube,


To:Anwar Hadi


>>singgah-singgah lah blog yang tak seberapa ni..(wajib okay?hehe)gurau je


p/s:perghh!lisa surihani pun story pasal dia,(haish!tak leh jadi nii)



story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...