February 12, 2011

12 Feb


Assalamualaikum,

hurmm,story hari ni...
err,jap jap..
tgh refresh otak..
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
(selepas 5 minit)

okayokay,dah ingat dah...
tapi jap,
ehh.....
(alamak!TERlupe laa..)reason yang confirm tak diterima Alam ..
errr,still tak keluar dari kotak minda ni
huh!susanye..

sebenarnya,MEMANG takde idea..(masuk air betul otak kaw ni Mas oii..)
takpe takpe..
jangan peduli pasal aku..

jum layan lagu ni
antara lagu favourite aku...


huhu..
maseh terbayang si Adi tuu nyanyi tuk aku..
(walaupun takk)

berangan mampu menyihatkan minda..
betul taw..(disahkan oleh HMLee hospital)haha
MEREPEK!

layan lirik dekat bawah nii


Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh , Aku selalu rindu 
Bila kau ada, Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu 
Menerangi gelap dan mimpimu 
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi dihatimu



p/s:untuk lagu ni,semua lirik dia,aku LAYAN~~



story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...