January 24, 2011

24 January


Assalamualaikum,


today's entry..(cewah..speaking lah konon..heh!)
hurmm,petang tadi,memang boring terlajak,(amek kaw,bahasa nak bombastik)
aku pun tak tau le,awat aku rasa boring sangat..tak percaya?jum usha aku buat ape je,

bangun tidur pukul 1030am(confirm kena reject dari list menantu pilihan..hakhakhak)
lepas tu,mandi le..(takkan nak cite jugakk?=.='')
okay okay..
bukak fesbuk le,breakfast..(dikira breakfast ke?)
pukul 1 lebihlebih,aku sambung bermimpi..(makin blacklist nama aku)
pukul 5 lebihlebih,aku bangun..
lepas tu MAKAN,
lepas tu TENGOK TV,
lepas tu TUKAR CHANNEL,
lepas tu..(asal?dah boring?aku dah cakapkan..)


okayokay..hentikan story pasal aku je,aku nak comment pasal drama baru dekat TV3,
Gemilang karya khabir bhatia(betul ke aku spell nama dia?)
story pasal belajarbelajar ni semua..
story tu kasi aku nanges owh,haiya(selaloo sangat sentuhsentuh bila part story camni..)

err,sorry sangatsangat pasal dah berkurun aku tak update blog ni,sebabnye?nanti aku bagitau dalam entry lagi satu,hehe
story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...