August 10, 2011

Cerita Adik Aku : #1

Assalamualaikum,

Adik ape lak ni??
Adik aku le..
Taktau?Tak kenal?*mestilah tak kenal,bile lak aku tayang adik aku dekat blog ni?*

Nilah si comel tu,TAPI aku lagi comel,kan?
*angguk sekarang*HAHA

Cerita ni nak kata lama tak lama lah,nak kata baru pun takdelah baru kejap tadi jadi..*asal aku cakap belit-belit ni*

Satu hari tu,*macam nak start karangan zaman darjah satu*..Kitaorang satu family pegi KL,kira parents,abang,aku,adik aku adalah..Sekali jalan dekat satu building lama ni,mak aku cakap

mama : Ni lah tempat kerja pertama mama
abang : oh!yang abang ada kan time tu?
mama : bile pulak,time tu abang takde lagi..*tak lahir lagi*
sekali adik aku nyampuk
baby : ntah abang ni,kite je ade,kan mama
aku : memandai je..kalau abang takde..baby pun tak lahir lagi lah..
baby : habis tu kite dekat mana time tu?
aku,mama,papa,abang : *senyap terus*

This is Heziqa talking,
Apa aku nak jawab kalau soalan dekat atas tu jadi ???
Agak blur aku nak terangkan..
Budak-budak sekarang lagi advance oh!

story line for my life

4 comments:

shafiqabdshukor said...

huhuhuhu..
bijak2...

kaizen said...

hambek ko... senyap terus... hahaha kalo aku pon senyap dah....


latest entry Antara Hidup & Mati

Nak DUIT RAYA X??

Bila Perempuan KENCING BERDIRI

IMANSHAH said...

singgah tengok adik kamu

cik ery said...

haha.bkn advnce tu.

curious je.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...