July 29, 2011

Harimau Malaya KALAHpun Aku TETAP Sokong!

Assalamualaikum,
Tengok tajuk?
Aku yang tengok dekat rumah dengan bapak akupun dah macam nak roboh rumah ni..

Keje aku asyik nak menjerit je..
sampai adik aku sound "Adik ni asek-asek jerit..Bising tau" =,=

Kau memang taktau ape-ape lah budak..

Semua rakyat Malaysia tau yang malaysia kalah secara agregat dengan Singapura iaitu 6-4..
walaupun macam tu,
Aku TETAP sokong Harimau Malaya..

Amar Rohidan memang sangat-sangat the best,walaupun passing dia kureng tepat sikit,tapi dia memang boleh kawtim dekat Midfield...
S.Kunalan memang tak payah cakaplahkan,habis terbaik dah dia ni,cuma aku rasa hari ni dia tak agresif sikit..
Safee Sali memang TEBAIK...tapi banyak kali gak aku nampak bola tak sampai dekat Safee..
Bahagian Defend memang kemas tapi time Singapore goal tu defender agak fokus pada pemain Singapore no.9 and tak nampak pemain no.7 tengah menyusul dekat belakang..So aku harap bahagian Defend kena kemaskan lagi..
Asaruddin Putra sangat okay..Walaupun kadang-kadang dia bagi bola tak sampai dan kecuaian berlaku..Tapi overall dia okay..
Khairul Fahmi memang best!Walaupun kecundang jugak time tu..
Lepas ni,Harimau Malaya kena careful selalu..And yang penting korang kena selalu berkomunikasi..Aku sure Harimau Malaya akan digeruni lagi..

Kesimpulan yang dapat aku buat,

HARIMAU MALAYA AKAN SENTIASA MENGAUMMMMMM!


this is Heziqa talking,
Aku yang tak minat bola pun terus jadi FANATIK woi!

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...