June 4, 2011

Bile The Garang mengamuk!

Assalamualaikum,

Hah?
asal The Garang nak mengamuk?

Hah!
Meh nak story,(jadi kepochi jap aku neh)

orang dok sebokSEBOK dengan Gambit Saifullah punye VC,
aku nak kecoh pasal retis blogger si Amal The Garang neh,
ape kes kan?

HAHA,
kalaw nak taw pe cite,gi klik sini!,
Tak pueh hati?Meh Kat Sini Pulek 
Tak cukup info?Tekan Sini LajuLAJU
Nak Lagi?Hah!Sini SINI
Ni,ade lagi,Tekan SINI

P/s:giler tak kureng aja kan si Gambit tuh!Dengan nama Ahmad Jer naek!Memang nak makan jurus smackdown aku laa si Gambit neh!

P/s:Siap dengan supporter nak up nama Abang Hensem aku,weyh!aku dah rase nak tembak kaw gune meriam jeh!tak pasalPASAL abang aku yang kena..Hampeh betul!

P/s:Yang mane aku backlink tuh,wajib promote entry neh..nakNAK The Garang.. HAHA(aku nak gak tumpang trafik,hehe!)


story line for my life

4 comments:

aslann said...

haha.

HeziqaMushadadLee said...

@aslann : panjang beno kaw tulis

Farierahasanz said...

isy3 . . no komen lew . .

kaw pun naek garang sekali ek.??? hahaa

HeziqaMushadadLee said...

@fariera : haha...takde laa..saje jeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...