June 7, 2011

The Best From Kirin Selama Perak

Assalamualaikum,

 Sebab Pakcek nih dissable right click,
aku print screen jeh!

Macam yang aku janji dengan pakcek nih,
aku nak tolong promote blog dia..
even aku taw dia lagi femes dari aku..KAHKAHKAH
serius weyh,dia femes!femes dari aku..kalaw tanye jeh dekat Sahabat Blogger,sape yang tak kenal dengan KSP nih memang nak makan jurus smackdown aku..

aku taktaw le,ade ke tak orang yang bace blog aku neh..tapi aku promote gak

antara Top5 entry yang menaekkan trafik pakcek neh dalam minggu nih
  1. http://kirinselamaperak.com/gambit-saifullah-kirin-selama-perak/
  2. http://kirinselamaperak.com/beranikah-gambit-saifullah-kirin-selama-perak/
  3. http://kirinselamaperak.com/biadap-kirin-selama-perak/ 
  4. http://kirinselamaperak.com/mohon-maaf-kirin-selama-perak/ 
  5. http://kirinselamaperak.com/penangan-kirin-selama-perak/ 
Femes,kan?hah!aku dah cakap tak caye..kihkihkih

Ni lak Top5 entry KSP yang aku suke
  1. http://kirinselamaperak.com/i-love-anonymous-kirin-selama-perak/
  2. http://kirinselamaperak.com/tidak-puas-kirin-selama-perak/
  3. http://kirinselamaperak.com/jangan-cepat-melatah-kirin-selama-perak/
  4. http://kirinselamaperak.com/belajar-kirin-selama-perak/
  5. http://kirinselamaperak.com/tiru-tanpa-kebenaran-kirin-selama-perak/
Tapikan,
dalam banyakBANYAK,aku paling suke entry nih!
http://kirinselamaperak.com/story-line-for-my-life-kirin-selama-perak/

wakakaka!bestkan entry last tuh,HAHA

so?pegi la terjah blog otai nih!

Oh ye!tambahan,

Gudluck exam KSP,buat leklok..Jangan Copy Paste jawapan ye,hehe
kalaw agakAGAK lupe time exam tuh,selawat banyakBANYAK ^_^
story line for my life

6 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

hahaha
tq2
:)
*gua tak femes la*

HeziqaMushadadLee said...

haha..lu femes laa,haha

yaya_flanella said...

haha untunglah ksp ada entry khas utk dia camni. :D

HeziqaMushadadLee said...

@yaya : err untung ke KSP?

~Kirin Selama Perak~ said...

wakakkaa
gua tak copy paste la time exam !
wakakka

HeziqaMushadadLee said...

haha!bagus KSP..jgn buat..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...