April 2, 2011

REVIEW : Ustaz Amirul

Assalamualaikum,
HAHA!(gelak evil)

Aku baru suda melepak+tengokdrama+online+update blog.
Nak taw tak aku tengok drama ape?
'Taknak Taw?"
KEJAM nye!hehe
taknak taw pun aku kasi taw gak!

cite ni


Aku tawu ramai yang tengok pasal Ashraf Muslim a.k.a Ustaz Amirul,kan?kann?
Hah!
Aku pun same jugakk!haha

Heroin Pertama :


Aku ase awek ni artis lame cuma baru naek je,kott!
hurm!watak dia dlm ustaz Amirul as his First Wife!
Memule cm poyo pun ade lakonan dia tuu,enn..
tapi takpe,dia tawu keje dia.

Heroin Kedua :


Nampak tak awek cun yang pakai tudung labuh tuu?
Hah!Dialah Adawiyah,First love Ustaz Amirul..
As guys know!First Love babe!Mane boleh lupe camtuu je..
By the way,lagu tema yang awek ni nyanyi manyak Siyokk owh!

Tibalah masa yang ditunggutunggu,Heronya
iaitu pakwe aku,
haha!

Ashraf Muslim,
Nak gugur jantung aku tengok gambargambar dia yang pakai spek ni,
aku dah le senang terpikat ngan guys yang spect-ky nii...
Haish!


Beribu raban terima kaseh buat pakcek gigolo,silapsilap..google,
kerana menyusahkan aku mencari gambargambar ni!
hehe
=))


story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...