March 31, 2011

REVIEW : Samson Dan Delaila

Assalamualaikum,

Okay!Maybe kaworang ingat aku ketinggalan pasal cerita tu da habes 2 hari lepas.Tapi baru hari ni aku nak review..Finelah!Aku ketinggalan.=(

Okay berbalik pada cite ni,memule aku usha macam okaylah..Nak nak watak Maria-si-penggoda-jahanam-tuu memang menjadi gile.

Kalau tak menjadi takde le pulak nama Maria tu aku letak Maria-si-penggoda-jahanam-tuu,confirm aku letak Maria-si-pelawak-teruk..Hah!Kan!

Setuju tak?

Aku kalaw dengan watak antogonis ni memang anti dowh!confirm aku perasan sorangsorang aku yang jadi watak baik tuu,

Mesti kaworang terfikir nak cakap,Benda kaw baik ke?

Eh,Ehh!Aku mestilah baek!Akukan Bakal menantu yang digilai oleh ibuibu mertua yang nak jodohkan aku dengan anak mereka,HAHA.

Okay,Fine!Aku memang perasan!

But,then,bile time hero dia keluar je,aku rase macam WOW!


si-kacak-lagi-hensem-AdyPutra-pakwe-aku.

FINE!aku perasan lagi..

Okay2..Aku suke watak dia dalam cite ni,nampak macam WOW!

bakal-laki-aku-nanti-nak macam-ni-boleh?

HAHA,kau perasan lagi cik MAS oii!--"

Ala,jodoh ditangan Allah,kan..Boleh lah aku minta doa sebanyak 44kali aku nak bakal-laki-aku-nanti-nak-macam-ni-boleh?

Haha!MIMPI je..

Okay2,aku suke watak Samson ni bile dia pakai spect-rempit-tuu(taktaw?)
ala,payahlah aku nak elaborate,pahampaham sendiri lah!Kaworangkan budak-cerdik-pandai-lagi-bijaksana.


hensemkan bakal-laki-aku.HAHA

Kaw tengok mata dia?Terpikat aku dowh!Haish
Tengok rambut yang terpacak tuu?Owh!
Memang-My-taste-lah-rambut-dia-tuu.Haha

ALA-MAK!Asal TERsesat gambar-pakwe-aku-wannabe-ni?
HAHA
: melawak-je-Shaheizy-oi!

Finally!


Cite-Samson-dan-Delaila-memang-TERgempak-TERgempur-TERsungkur!HAHA



story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...