March 26, 2011

F.R.I.E.N.D.S

Assalamualaikum,

Hai,kaworang!
Sehat?Dah Makan?Dah Mandi?

Okay,tahu kaworang nak tanye soklan sama kat aku,
Aku sehat aje,dah makan(baru je) dan belum mandi..(sat g aku mandi lah)Tak busuk pun..

okay,nampak entry kat atas tu?
Maksud word dekat atas tu ialah Kawan.
Well,as you guys know,
kawan tu banyak jenis.
Kawan makan kawan?Kawan waktu senang je?
Macammacam lah
BUT,
tu bukan yang aku nak story..
Aku nak cite pasal kawan aku merangkap BFF...

Antara 7 BFF aku ni,
kebanyakkannya aku kenal dah bertahuntahun..
Contohnya,Nurul Fatin Nabilah...
Nak tengok search FB:Fatin Hairi
Cantik tak?Cantikkan...(tutup mulut tu,masuk lalat kot)hehe
Aku dah kenal dia hampir 7tahun..amacam lama tak?
pssst...dia single taw..haha

yang kedua,Mohd Hairul Nazmey
Nak tengok search FB:Hairul Hamid
Pakcek ni aku kenal dah dekat 5years,kan Rul kan?
Dia suke carik gadoh dengan aku..Huh!
Aku 1 kelas dengan dia since form 1 kot,sampailah dah habes sekolah..

yang ketiga,Mohd.Noor Ain
Nak tengok search FB:Street War
Yang ni pun aku kenal dalam 5tahun lah..
tapi dia jarang aku jumpe sebab dia sekolah teknik dulu..

yang keempat,Afiah Fadhilah
Nak tengok search FB:Afiah Fadhilah
Awek ni?kalau bawak motor je mesti bertukar jadi minah rempit..
hehe
Dia bawak motor laju dowh,sampai aku rase jantung aku tertinggal dekat jalan(okay!ayat hiperbola)

yang kelima,Meor Eizaaz
Nak tengok search FB:Meor Eizaaz
Nanti kuarlah gambar dia yang hensem lagi kacak..(hehe)
Pakcek ni pulakk..,abang merangkap BFF aku..
aku kenal dia sebab Hairul dengan Ain yang kenalkan..hehe
Sayang kaw abang..

yang keenam,Farah Nabilah
Awek ni takde FB..hehe
Rindu awaklah kembar!

yang ketujuh,Ridlwan Yayan(yang terakhir)
Pakcek ni ngekngok sikit..
suke buli aku..Selalu sangat..
tapitapi..aku rindu jugak kat dia pasal dah lama tak lepaklepak..

yang terakhir ialah,Yoo
Pakcek!jangan curang taw!
Sayang awak!Eh!Eh!


Ehh!yang ni bukan BFF a.k.a kawan baik aku..
yang ni,err!nantinantilah!



okay!lupekan!Aku mengarut,Back to our topic.

Kalau boleh aku nak kiteorang selalu intouch even jarangjarang dapat jumpe..
Nanti kite buat reunion,OKAY?

Weyh!Aku SAYANG kaworang..
S.A.Y.A.N.G!




story line for my life

5 comments:

Anonymous said...

wah2!ko mas sdpyew mengata aq..huhuhu
aq bwa slow2 je k..
ne de aq tggl ko(huhuhu)..
setiap kli aq pcut ko still terpacak kt blkg aq.hahaha!(xbaik tipu dieorg..DOSA)HAHAHA...
xprnh ag ko hilang ble aq pcut..
xpe t aq pcut yg POWER!punya..
tggu yew BEB!..

Heziqa Yoo said...

Sekilas aku pandang,aku dah taw dah sape yang bersusah payah tulis surat terbang dekat aku..HAHA
Ala,dieorang bukan tawu..HAHA
tak berani dah aku nak naek motor ngan kaw pas ni..karang kaw tinggal aku betul2..
HAHAHA

Followers laen : Awek ni memang suke bergurau..haha

eddin93 said...

afiah ctey BOOM!

Heziqa Yoo said...

Eddin93 : HAHA!

TAYAR PANCIT said...

hai saye da follow awk :) follow me back @ tayarpancit.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...