January 2, 2011

Hari ni Dapat Propose !



Assalamualaikum,

HAHA!
(gelak sakan bila baca balik entry ni,)
Ehh,betul tau dapat propose,orangnya boleh tahan lah,nak kata tak handsome,tak jugak..sedang-sedang kot..
okay-okay,(tak sabar dah ehh)


Aku and Friends,pergi Titiwangsa hari ni,(baca entry sebelum ni if nak tahu 'kenapa')..


First game kami adalah Kambing Beracun,ehh!silap-silap.. Patung Beracun.Game ni syarat main dia kena ada patung dan lagu.


Bila lagu tiba-tiba berhenti,and at that time patung tu ada dekat tangan,korang akan di denda secara BEBAS!

And,this is where all of it started,

When come to this friend,dia kena denda propose aku depan depa semua!


Sat infront of the Girl,then melulut,sambil pegang patung tu,Eyes on Eyes,

then,



Boy: " Sudikah awak terima saya seadanya.?"

Oo Mm Gee!

Girl : (Gelak Sakan!)+ + +MALU gila!

Seriously,that guy,(Gentle tau! haha,)HAHA...

 BFF aku,FN pulak di denda cakap dengan this guy

"A!Saya sayang awak sangat-sangat."

Pergh!tak terkata malunya!Haih!(selalu jadi mangsa buli)


Today,aku,FN and AF dah cukup berkaliber untuk menjawat jawatan Sukarelawan..sebabnya,kami dengan prihatin  telah membawa seorang kanak-kanak dalam lingkungan 2 years old..This boy dah hilang dari jagaan parentsnya,so kami dengan rela hati bawa this boy pergi information centre,aku take care pasal that boy  sebab aku suka sangat dengan budak-budak,(amek kesempatan!)hehe.

THIS IS A MUST,
1) Bergambar Sakan ! If ada masa aku upload gambar-gambar nya ye,

Dipendekkan cerita,game terakhir yang kami main ialah Galah Panjang(Girls),
Cari Guli dalam Tepung(Boys),
To Boys,kalian dah ada bakat untuk jadi ATUK terbaik,,
(muka masing-masing semua dah macam anak apek sesat,!)

B4 balik tu,acara yang di tunggu-tunggu ialah acara penerimaan hadiah,

antara Gift yang aku terima,

Doorgift :   (colour HIJAU weyh!Favorite!)


Cabutan Bertuah :  (My Lucky Number 8)
See! I got My Mr.Green again,(whoa! v v very excited!)


Game Prize:
Okaylah tu!Tak payah beli cawan lagi,


*tak dapat hadiah banyak sebab tak banyak main game.huhu!(sedih pulak)*

story line for my life

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...